FanYahoo

Lucruri enervante pe mess!

Posted on: May 1, 2009

Câteva lucruri care mă enervează pe mine in legătură cu Yahoo Messenger :

1.Dai add şi mă intrebi cine sunt

2.Dai add şi intrii pe mine şi mă intrebi cine sunt şi imi dai ignore!

3.Dai massuri cu brb mă scald , nu sunt la pc şi alte chestii

4.Dai massuri tâmpite cu : dacă nu trimiţi o să ai ghinion

7 Responses to "Lucruri enervante pe mess!"

Deci mass-urile astea is niste prostii si imi vine sa le sparg capul celor cale le dau[daca as fi langa ei:D:D]
Chiar ca sunt enervante lucrurile astea pe mess dar in general acum in ultimu timp Messenger-ul e enervant:)):))

astea 4 chesti nu o sa dispara niciodata .. atata timp cat exista retardati

@ NiCrom : ai foarte mare dreptate😉

Ii stergi din lista si ai terminat treaba.

Ai uitat de Buzz-uri …:))

@ Gabr13l : da şi buzz-urile🙂

Toate ma enerveaza… mai ales cand intra pe mine si intreaba cine sunt😐

Leave a Reply

