FanYahoo

Back!

Posted on: July 4, 2009

Am hotărât să continui cu blogul . Am făcut puţină curăţenie prin blogroll i-am lăsat doar pe cei care mă mai au la blogroll , iar bannerele le-am şters pentru că am văzut că nu mă mai avea nimeni . Care mai vrea să mai facă schimb de link şi/sau banner mă poate contacta la id-ul de mess tir_lucy02 sau poate lăsa un comentariu aici

2 Responses to "Back!"

Bine ai revenit!🙂

m-am mutat!asa ca dak am facut link/banner exchange te rog sa schimbi adresa

Leave a Reply

